Miercuri
22 Aug 2018
4:45 AM


Formularul pentru autentificare

Bine aţi venit Vizitator | RSS
Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com
Principală Target, evolutie & sugestii - Pagina 4 - Forum Înregistrare Autentificare
[ Mesaje noi · Membrii · Regulamentul forumului · Căutare · RSS ]
  • Pagina 4 din 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Forum » Stil de viață » Diete » Target, evolutie & sugestii (Jurnal, modelare corporala, nutritie, training, sport)
Target, evolutie & sugestii
marryaData: Marţi, 17 Mar 2015, 11:17 AM | Mesaj # 46
VETERANA (nefumatoare de peste 1 an)
Grup: Administratori
Mesaje: 2568
Reputaţie: 1
Status: Neconectat
Buna Sweety. Ti-am citit topicul cap-coada. Ma cam pierd prin IG-uri si sunt cateva lucruri pe care nu le inteleg insa sunt interesante retetele tale. As avea nevoie de mai multe sugestii daca se poate si ai timp. Planul meu e urmatorul. Cam peste 2 saptamani am sa incep sa ma duc cu sotul la sala. Pana atunci vreau sa ajustez alimentatia. Am vazut ca tu treptat ai scos anumite alimente din alimentatia ta. As avea nevoie de niste sfaturi.
Cat timp se hidrateaza nuciile in apa si de ce? ar trebui sa scot painea de tot sau o pot inlocui cu cracksuri? Cum faci laptele de cocos?
Daca nu te superi poti sa imi dai niste idei de retete? cam 5-6? 10rolleye 04kiss




Vreau, pot, voi reusi!!
 
SweetalityData: Marţi, 17 Mar 2015, 4:09 PM | Mesaj # 47
VETERANĂ( nefumătoare de peste 6 luni)
Grup: Utilizatori
Mesaje: 671
Reputaţie: 2
Status: Neconectat
Citat marrya ()
Buna Sweety.

marrya, sunt foarte multe teorii si studii scrise despre slabit si o poti face sub foarte multe strategii - poti slabi si mancand ciocolata, dar, este acesta tipul de stress la care vrei sa-ti supui organismul? In general, am observat (punand teoria in practica) ca pentru a slabi este necesar a face unele schimbari de la rutina ta, nu neaparat a aplica teoriile si studiile respective - cap-coada. De fapt, schimbarea structurii si/sau compozitiei chimice a organismului o poti obtine prin trei categorii principale de actiuni: 1) chirurgic, sub bisturiu si laser; 2) reglarea nivelului celor trei hormoni - leptina, cortizolul si insulina - este cea mai de preferat actiune insa cel mai dificil de obtinut (pentru ca trebuie sa te reglezi fin, ai nevoie de echilibru in alimentatie, somn, imunitate la stress, etc), insa este posibil ca dupa ce analizele sa iti iasa snur, sa te uiti in oglinda si tot grasa sa te vezi, cu toate ca esti sanatoasa :)) ; 3) supunerea la stress - ca de ex. sport extrem, sau abordarea regimurilor pe care le cunoaste toata lumea - hipocaloric, hiperproteic, keto, intermitent fasting, disociat, etc -acestea constituind probabil cea mai aplicata metoda in general.
Acum, tu trebuie sa te uiti la rutina ta - ce mananci de obicei, cat, cum, etc si sa incepi sa faci schimbari de ex. nu ai mancat mic dejun - incepi sa mananci, ai mancat mult timp alimentele pe care le mananca toata lumea zi de zi - paine, orez, rosii, castraveti, bulion, carne de pui, mere - le scoti din alimentatie cateva luni si le inlocuiesti cu altele pe care nu le-ai consumat - orez bob integral, sos de soia, carne de vita/miel, nuca de cocos, etc, sau altele pe care nu le-ai consumat si care iti fac tie cu ochiul la raft. Cu cat mai multe schimbarile - vei gandi cu atat mai bune rezultatele insa nu neaparat - faci schimbari atat cat sa simti ca incepi sa dai jos - si nu faci toate schimbarile odata, ci pe rand, ca sa nu epuizezi organismul.
Apoi, depinde foarte mult ce anume vrei sa obtii - vrei sa slabesti repede cateva kg si atat, vrei sa slabesti mai lent, vrei sa te mentii apoi, sau vrei sa inveti sa mananci sanatos - etc - are legatura directa cu tipurile de strategii pe care le poti aborda.
In zilele noastre exista un mare val sau curent pornit si sustinut impotriva carbohidratilor rai  - curent pe care si eu il sustin - in conditiile in care carbohidratii sunt cost-effective si de aici invazia lor pe piata; adica ei/conducatorii ne hranesc cu chestii ieftine, pentru saraci, profitabile pentru buzunarul lor (gandeste-te doar cat de profitabili sunt carbohidratii rai pentru buzunarul lor - sa ne gandim la fast-food - paine, cartofi - se digera repede - se cumpara in cantitate mare - placute la gust = adevarate droguri gastronomice, profit si rata de succes 100% si vanzari asigurate si garantate). Alimentele pe care eu mi le scot sistematic si temporar din meniuri au legatura si sunt strans legate de invazia si abundenta lor la raftul romanesc - si alaturi de motivele legate strict de influenta lor directa asurpa functionarii in parametrii normali ai organismului - am facut un soi de reguli mai generale - desi normal ar fi sa ma feresc sa bat in cuie asa ceva si deci am zis: evit sa consum urmatoarele:
-zahar - scos din circuit cat mai multe saptamani, apoi il consumi controlat, adica foarte putin si foarte rar - noi nu avem nevoie de zahar pentru ca organismul nostru stie sa si-l produca singur, iar fructele si mierea - tot zahar sunt;
-paine alba, paste fainoase, orice patiserii;
-ulei - eu nu prea vad niciun beneficiu desi am luat si ulei super ultra mega sanatos, combinat din toate chestiile cele mai interesante pe planeta - aduce o multime de calorii si tot saturat este; daca musai vrei ulei as putea recomanda pe cel de parafina - atentie doar rece, nu il gatesti, pentru ca gatit devine toxic. Uleiul asta destept costa o sticluta mica la farmacie 3-4 lei si il poti folosi cu succes la salate - atentie este foarte gras deci folosesti foarte putin - te ajuta cu digestia luptand impotriva constipatiei, iar marele lui avantaj este ca nu se digereaza, nu aduce aport de calorii; este insipid, inodor si incolor. Pe langa uleiul de parafina trebuie sa adaugi daca esti la dieta Omega3 ca si supliment si asa ai inlocuit cu foarte mare succes si mult mai bine omniprezentul ulei din toate tigaile noastre;
-orezul alb;
-cartofii;
-morcovul (recomandat de mentinut in alimentatie daca totusi esti la sau ai depasit varsta menopauzei);
-grasimile saturate si cele trans.

Adăugat (17 Mar 2015, 3:01 PM)
---------------------------------------------

Citat marrya ()
Buna Sweety.

IG este simplu de inteles si un tabel ai aici: http://www.dietamontignac.ro/tabel-indice-glicemic-complet - iar despre IG poti citi aici: http://www.dietamontignac.ro/despre-indicele-glicemic ; atentie insa ca pe langa IG mai trebuie sa tii cont si de incarcarea glicemica mai exact cantitatea totala de glucoza - carbohidrati sau mai exact proportia de carbohidrati fata de ceilalti macronutrienti - proteine si lipide - degeaba o sa mananci caju care au de ex. IG foarte mic daca imi aduc aminte bine 15 dar daca mananci 1 kg/zi sigur o sa te ingrase daca nu sustii o rata metabolica foarte mare de vreo 5-6000 kcal/zi estimat ochiometric...
Mersul la sala - ideal - sper ca o sa faci si aerobic / cardio si hiit / tabata/ si tras de fiare - atentie - referitor la lucrul cu greutati/gantere as vrea sa iti spun urmatoarele: toata lumea si inclusiv instructorii sunt tentati sa exagereze cand e vorba de greutati / gantere si sa lucreze cat mai greu cu fortare cat mai mare. Adica ei spun sa poti face maxim 15-20 repetari sub tensiune, mai mult sa nu mai ai forta. Insa este un concept gresit... ideea este ca muschii nostri au mai multe tipuri de fibre - tu cand faci un tip de antrenament - lucrezi doar tipul respectiv de fibre; asta nu inseamna neaparat ca, pentru efortul anaerob - adica ridicatul de gantere - e nevoie sa te fortezi pana la epuizare - efortul asta trebuie sa il faci cat sa simti calda zona respectiva - sau altfel spus, trebuie sa fie doar ca un masaj facut pentru muschii respectivi - in alta ordine de idei - masajul de relaxare executat corect - este sau echivaleaza cu un antrenament de acest tip facut cu greutati :)) adica daca ti-e lene sa tragi de fiare - poti sa apelezi cu succes la un masaj bun. Insa vis-a-vis de antrenamente pe termen lung daca vei reusi sa-ti formezi o rutina - sa zicem iti place foarte mult si iti este confortabil sa faci un antrenament cardio - cu intensitate mica / medie si durata de 30 minute - daca iti poti face o rutina din asta adica sa faci 3 antrenamente saptamanal si sa mentii rutina cat mai mult sau toata viata posibil ar fi absolut fantastic pentru organismul tau ca si beneficii pe termen lung. Pe langa rutina pe care o sa ti-o stabilesti in timp in functie de preferinte - pe celelalte tipuri de antrenamente pe care o sa le faci, pe langa faptul ca nu trebuie sa te fortezi - o sa fie bine daca o sa urmaresti cresterea performantei si la fel - sa mentii rutina - adica iti iei un tip de antrenament si il faci mai multe saptmani pana cand devine foarte banal si tu esti automat propulsata catre altceva - un antrenament mai intens - ca si performante fitness. In general mersul la sala adica antrenamentele nu te slabesc, ci te ajuta sau sustin procesul de slabire mai putin direct, prin diverse mecanisme - performante fitness, hormoni, oxigenare, energie, etc etc.
Nucile, alunile si semintele se hidrateaza in apa cu diferite scopuri strans legate de usurarea / facilitarea digestiei, activarea de enzime, etc. Eu le tin in general cam 8 ore, sau de seara le pun in apa si le folosesc a doua zi sau le mai tin in frigider si le mai folosesc chiar si in zilele urmatoare.
Cracksurile nu stiu ce sunt. Intr-un program complet si echilibrat eu da as scoate painea de tot din alimentatie (eu oricum am scos-o ca mie nu-mi aduce beneficii); recomand wasa dar atentie cele fibre si pe langa wasa mai poti inlocui painea cu fulgi de ovaz integrali (fara fructe / musli prin ei) - dar astea le consumi doar la micul dejun - tu dimineata ai nevoie de hidratare, fibre si vitamine in general si cam atat.
Laptele de cocos - este si de cumparat la cutii, poate ti se pare scump insa este destul de concentrat. Daca vrei sa ti-l faci, spargi nuca, apoi cureti miezul, il blenduiesti cu apa calda - fierbinte, strecori si gata. Apa folosesti in functie de cat de concentrat vrei sa obtii laptele. Lapte poti sa faci si din nuci si alune - eu fac destul de des - tot la fel, hidratate, blenduite, stoarse - si este foarte bun, mult mai bun decat cel animal de la raft.
Retete - depinde care si pentru ce ai nevoie, in general eu mi le fac dupa necesitati. De exemplu zilele astea cat inca ma mai bantuie raceala si inca sunt sub tratament - imi tot fac o supa cu de toate. Fierb pulpe sau piept de pui - adaug legume si proaspete si congelate, mai adaug la fiert o legatura de leustean si una de patrunjel, intregi - dupa ce se fierb legumele si zarzavatul (astea sa fie din plin) - le scot, apoi dupa ce a ramas carnea si zeama, le iau de pe foc. Alaturi mixez 5-6 galbenusuri (fara albusuri) cu o cutie smantana pentru gatit si adaug treptat in zeama - deasupra adaug zarzavat verde tocat; servesc cu usturoi si otet. Dar atentie pentru ca este un aliment complex - are deja cateva surse de proteina nu mai adaug si nu mai mananc nimic altceva la masa respectiva, iar urmaotarea masa o iau dupa cel putin 3 ore sa fie digestia completa. Reteta asta e facuta din alimente banale insa eu le-am tot scos din alimentatie in ultimul timp asa ca pentru mine nu sunt chiar banale in perioada asta.
Retete zi-mi de care mai vrei si ce scopuri sa aiba.
Nu stiu cat ce bine am reusit sa ma exprim ca sunt sub imperiul racelii care ma tot dispera de saptamana trecuta - (din comoditate si mai ales prostie abia azi m-am dus la doctor pentru un tratament corespunzator) - dar intrebari daca sunt te astept sau alte curiozitati. Pup!

Adăugat (17 Mar 2015, 3:09 PM)
---------------------------------------------
Si insist in ceea ce priveste masa inainte si dupa antrenament si hidratarea in timpul antrenamentului!


Cafea?! :D
 
marryaData: Miercuri, 18 Mar 2015, 8:41 PM | Mesaj # 48
VETERANA (nefumatoare de peste 1 an)
Grup: Administratori
Mesaje: 2568
Reputaţie: 1
Status: Neconectat
Multumesc Sweety ca ti-ai facut timp sa imi raspunzi. Foarte interesant si foarte explicit. M-am hotarat si zilele care vin imi fac si eu "cosul pentru cumparaturi", iar apoi purced la shopping. Am sa tin cont de multe din sfaturiile tale. Eu vreau sa imi schimb complet alimentatia. Adica stiu ca mananc prost. Gatesc in stil "romaneste"
desi nu prea mananc ce gatesc. La noi in casa nu lipsesc cartofii, painea, fasolea, carnea de porc, de pui, branza de vacuta, de oaie, laptele de vaca, smantana. Astea sunt cele de rutina. Extrem de rar mananc peste,....vita/vitel si mai rar sau deloc.
Carnivora nu sunt foarte. Imi plac in schimb branzeturiile, iaurturiile, laptele, produsele de patiserie si ciocolata. Legumele....nu stiu de ce nu ma atrag. Ca sa iti dau un ex. am vinete si sparanghel in casa...ma tot pregatesc sa ma duc la magazin sa iau niste varza de bruxelle si niste dovlecei sa ii fac la cuptor.... dar parca nu ma trage inima....mai bine mi-am trantit 2 oua in tigaie si am mancat cu 2 felioace de paine. Stiu, sunt cam comoda....lenesa.
Insa am sa ma duc si am sa imi fac pentru maine ceva sanatos. .... Am
reusit sa ma "reglez" cu apa. asta ma bucura enorm. Poate ar fi bine sa incerc sa mananc si peste mai mult....nu imi ziceti de somon ca nu imi place.... Stiu ca trebuie sa ma mobilizez. Vreau sa invat sa mananc mai sanatos, nu doar sa slabesc si gata....am sa tin diete la nesfarsit daca o tin tot asa, si asta va inrautati situatia.
La sala nu am mai fost. Sunt curioasasi in acelasi timp foarte entuziasmata. Nu stiu cu ce se mananca, nici cam cat ar trebui sa stau la fiecare aparat, insa sigur voi afla eu. Ma voi duce cu sotul impreuna....macar mai petrecem si nou timp impreuna.
Mancarea de baza cand ma pornesc eu la "munca" este pieptul de pui.... desi nu imi place tot de el ma folosesc atunci cand ma apuca pe mine mariile schimbari. Poate ca e mai la indemana si e prea la mana oricui, poate din lene. Detest pieptul la gratar, fiert. Am mancat pana m-am scarbit. Stiu ca am nevoie sa incerc lucruri noi. Doar ca mi-e frica...daca nu imi plac ....daca nu stiu sa le prepar? si uite asa ma plafonez din nou si zic "lasa".... mai astept cateva zile ca n-o fi foc.




Vreau, pot, voi reusi!!
 
SweetalityData: Joi, 19 Mar 2015, 3:00 PM | Mesaj # 49
VETERANĂ( nefumătoare de peste 6 luni)
Grup: Utilizatori
Mesaje: 671
Reputaţie: 2
Status: Neconectat
Produsele de patiserie le scoatem din meniu, pentru ca au hidrati de carbon rai si grasimi trans adica absolut nimic de care noi sa avem nevoie. Ciocolata e ok din cand in cand daca este cea neagra (cacao minim 70%).
Painea - deja am discutat despre ea; sincera sa fiu nici mie nu-mi place somonul dar pentru mine exista cateva alimente "minune" si-am vazut ca nu prea conteaza in rest ce mananc pentru ca dupa ce le consum acul cantarului se duce in jos sau cel putin ramane tot acolo - somon, spanac si alte cateva frunze verzi, nuci si caju. Am incercat sa gatesc somonul in toate felurile insa cum nu ma omor dupa el nu simt diferenta asa ca m-am rezumat la a-l fierbe sau gati la aburi. Deci chiar daca nu imi place - il consum pentru ca este extrem de bun. Pieptul de pui si oul sunt cam singurele alimente de care nu ma lipsesc - pentru ca ambele contin toti cei 9 aminoacizi esentiali ai proteinelor dar e bine sa variezi sursele de proteina, evident.
La sala sper ca nu o sa lucrezi chiar dupa ureche si ca o sa ai pe cineva sa te indrume (si pe sotul tau daca e nevoie) - exercitiile trebuiesc facute corespunzator - atentie foarte multa la pozitiile corecte - ca sa realizezi izolarea corespunzatoare a muschilor, numarul de repetari, greutatile, deci daca nu vorbim de bicicleta sau banda unde sa zicem te-ai putea descurca singura, la aparate musai sa ai indrumator langa tine pentru inceput.
Frica nu are de ce sa-ti fie sa incerci lucruri noi - iese ceva sau nu iese, eventual te lamuresti, mai bine sa stii ca ai incercat; si eu cand incerc nu imi iese si nici nu-mi place intotdeauna, apoi, cumperi si incerci ceva - pe rand, nu schimbi toata camara si frigiderul odata. 01rade


Cafea?! :D
 
marryaData: Vineri, 20 Mar 2015, 0:07 AM | Mesaj # 50
VETERANA (nefumatoare de peste 1 an)
Grup: Administratori
Mesaje: 2568
Reputaţie: 1
Status: Neconectat
Si pateul ala natural pe care l-ai facut( si acum numai la el ma gandesc) cu ce il mananc? ca paine nu mananc 14intrebare



Vreau, pot, voi reusi!!
 
SweetalityData: Miercuri, 15 Iul 2015, 11:58 AM | Mesaj # 51
VETERANĂ( nefumătoare de peste 6 luni)
Grup: Utilizatori
Mesaje: 671
Reputaţie: 2
Status: Neconectat
Pateul ala este foarte consistent asa ca il mananci pe frunze de salata; sau varza; sau alaturi de broccoli; sau cu spanac; sau salata de sfecla si valeriana; mai merge si rucola; stevie... sau il intinzi frumos pe niste felii de ardei gras... ori felii proaspete de castravete 02zambet :02zambet: ai inteles tu ideea... multe frunze verzi! 01rade :01rade: 01rade
P.S. preferabil sa il servesti la temperatura camerei pentru ca rece de la frigider va fi destul de tare (daca nu vrei sa fie tare poti sa ii pui si unt daca nu te deranjeaza grasimile alea prin el).

Adăugat (22 Mar 2015, 2:10 PM)
---------------------------------------------
Meniu azi:
-proteina (shake);
-acai, strawberry;
-omega3;
-concentrat de otet de mere;
-vitamina c, complex b si e;
-somon afumat;
-piept pui;
-salata frunze verzi;
-omleta albusuri (fara ulei);
-lapte degresat;
-caju, hidratat;
-cafea;
-multa apa in timpul zilei, ca de obicei.
Nu neaparat in ordinea asta.
Sport = nu.

Adăugat (15 Iul 2015, 11:58 AM)
---------------------------------------------
Update: un lucru bun este ca intr-un fel (nu stiu cum) am reusit sa canalizez efectul stress-ului in sens invers. Adica, daca inainte mancam pe fond de stress, acum nu. Poate este efectul verii / caldurii, dar asta ma ajuta.
Mananc f putin dar si f atent - ieri am mancat 3 carnaciori cu un gogosar, in alta zi o salata, in alta zi niste cirese si niste nectarine, in alta zi o supa de legume si crutoane.
Sport in perioada asta iar nu am timp - nu am mai reusit nici macar acasa, decat destul de rar.
Cam atat.


Cafea?! :D

Mesajul a fost editat de către Sweetality - Duminică, 22 Mar 2015, 3:10 PM
 
Forum » Stil de viață » Diete » Target, evolutie & sugestii (Jurnal, modelare corporala, nutritie, training, sport)
  • Pagina 4 din 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Căutare:

Copyright MyCorp © 2018
Găzduire site gratuită — uCoz